PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty Microsoftu.

  • 1. Data: 2003-11-15 09:52:06
    Temat: Certyfikaty Microsoftu.
    Od: ".beeper" <woj-mar@[wytnij to]poczta.okay.pl>

    Witam!
    Zastanawiams sie nad zrobieniem certyfikatu microsoftu. Mozecie powiedziec
    jak to wyglada w oczach pracodawcy, czy bardzo pomoga w uzyskaniu pracy czy
    raczej sie nie zwraca na to uwagi. Z gory dzieki za odpowiedz.
    --
    beeper

  • 2. Data: 2003-11-15 10:37:05
    Temat: Re: Certyfikaty Microsoftu.
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak to wyglada w oczach pracodawcy, czy bardzo pomoga w uzyskaniu pracy czy
    > raczej sie nie zwraca na to uwagi. Z gory dzieki za odpowiedz.

    nie wiem jak Microsoft, ale ja jestem od miesiąca uczestnikiem Akademii
    Cisco. Ostatno aplikowałem do pracy i podczas pierwszej rozmowy
    usłyszałem "Oooooooooo, widzę żę robi Pan Cisco".
    A wczoraj zaproponowali mi pracę :) Myślę, że gdybym nie uczył się
    Cisco, to by pewnie nici z tego były.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia, Witiia

  • 3. Data: 2003-11-15 12:38:52
    Od: "Karol Chmielewski" <k...@g...pl>

    beeper <woj-mar@[wytnij to]poczta.okay.pl> napisał(a):

> [...]
    > jak to wyglada w oczach pracodawcy, czy bardzo pomoga w uzyskaniu pracy czy
    > raczej sie nie zwraca na to uwagi. Z gory dzieki za odpowiedz.

    Witam!
    Generalnie zauważyłem że "lepszy" certyfikat Microsoftu (np. MCSE, MCSD)
    przeszkadza na 2 sposoby:
    - w firmie developerskiej jeśli nie starasz się o stanowisko kierownicze
    a twój potencjalny szef nie ma (albo ma słabszy) certyfikat (niby naturalne,
    i nie dotyczy chyba tylko certyfikatów MS-u)
    - budzi niechęć nawiedzonych homo-linux-ów (też naturalne)

    Poza tym obecnie najwygodniej zatrudnia się studentów zaocznych bez
    cetyfikatów bo najtaniej.
    Ale ogólnie warto zrobić dla własnej przyjemności.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-11-16 10:15:37
    Od: "Marek" <m...@n...data.pl>

    "Karol Chmielewski" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > cetyfikatów bo najtaniej.
    > Ale ogólnie warto zrobić dla własnej przyjemności.

    Witam,
    Ja uważam inaczej. Certyfikaty są bardzo ważne w oczach pracodawcy
    (szczególnie jeśli jest to firma z branży IT). Liczy się sam fakt zdania
    egzaminu, że potrafisz coś osiągnąć własnymi nakładami pracy i finansowymi.
    Poza tym niektóre firmy zatrudniają ludzi z certyfikatami, bo muszą żeby
    przejmować kontrakty...
    A poza tym jest to potwierdzenie jakiś tam umiejętności (no chyba że ktoś
    zda egzamin przy pomocy braindumpsów)
    Mnie to bardzo pomogło, po studiach (mając ukończone 4 szkolenia i
    certyfikat MCSA) otrzymałem pracę w bardzo dużej firmie IT. I powiem że
    tylko dzięki temu, ze miałem certyfikat. Dlatego wiem, że się to opłaciło
    :-)

    Marek Lubiński

  • 5. Data: 2003-11-16 11:17:21
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@n...data.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > certyfikat MCSA) otrzymałem pracę w bardzo dużej firmie IT. I powiem że
    > tylko dzięki temu, ze miałem certyfikat. Dlatego wiem, że się to opłaciło

    Daj namiary gdzie takie coś można zrobić i za ile .
    pozdr
    tomekn

  • 6. Data: 2003-11-16 16:39:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Daj namiary gdzie takie coś można zrobić i za ile .
    > pozdr
    > tomekn

    www.alkom.com.pl

    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2003-11-16 16:53:34
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    > www.alkom.com.pl

    Hehe, swietne !!!
    Czasem nalezaloby sprawdzic co za gupoty sie wypisuje.
    Poniewaz wiem o co chodzi to poprawie autora :
    www.altkom.pl

  • 8. Data: 2003-11-16 17:50:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, swietne !!!
    > Czasem nalezaloby sprawdzic co za gupoty sie wypisuje.
    > Poniewaz wiem o co chodzi to poprawie autora :
    > www.altkom.pl

    Oh shit, w rzeczy samej - moja wina, bije sie w piersi:))))
    pozdrawiam
    /p

  • 9. Data: 2003-11-16 17:52:36
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oh shit, w rzeczy samej - moja wina, bije sie w piersi:))))
    > pozdrawiam
    > /p

    ah jeszcze jedno - zginela literka, ale adres www.altkom.com.pl jest jak
    najbardziej poprawny
    /p

  • 10. Data: 2003-11-17 15:54:46
    Od: "Bronek Kozicki" <B...@r...pl>

    tomekn <t...@n...onet.pl> wrote:
    > Daj namiary gdzie takie coś można zrobić i za ile .

    www.integral-tech.pl

    B. (to jest reklama, ale przecież o nią prosiłeś)