PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ceny pracy Programisty

  • 1. Data: 2003-06-25 06:39:02
    Temat: Ceny pracy Programisty
    Od: "Boniek" <m...@p...onet.pl>

    Mam do Wad konkretne pytanie. Powiedzcie mi ile mogę sobie policzyć za swoją
    pracę jako programisty. Przypuśćmy że piszę jakąs aplikację typu
    klient-serwer bazy danych lub aplikację do zapisywania wyników obliczeń
    matematycznych, doświadczalnych itp. Czasem przychodzi mi powiedzieć cenę za
    takie programy i tak szczerze to do końca nie jestem pewien ile może
    kosztować moja praca. Czy najlepiej jest określić czas jaki muszę powświęcić
    na taki program i wtedy w przybliżeniu obliczyć sobie za roboczo-godzinę czy
    też od skomplikowania zadania. Byłbym wam wdzięczny za każdą odpowiedź a
    może też bylibyście skłonni mi podać przykłady.

    Pozdrawiam
    Boniek

  • 2. Data: 2003-06-25 07:24:17
    Temat: Re: Ceny pracy Programisty
    Od: "FiOrEk" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Boniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też od skomplikowania zadania. Byłbym wam wdzięczny za każdą odpowiedź a
    > może też bylibyście skłonni mi podać przykłady.

    Ja uwzam tak, jesli jest to praca na umowe zlecenie to za kazda godzine
    pisania programu wzial bym ok 100 zl, ale to zalezy od twoich umiejetnosci.
    Jeden napisze program w 1h, a drugiemu zajmie to 3h wiec nie
    wiem......powiedz jeszcze jaka to jest praca? na stałe? umowa zlecenie?

  • 3. Data: 2003-06-25 09:05:46
    Od: "Boniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeden napisze program w 1h, a drugiemu zajmie to 3h wiec nie
    > wiem......powiedz jeszcze jaka to jest praca? na stałe? umowa zlecenie?

    Wyjaśnie to może inaczej. Teraz pracuję na stałe w firmie przy róznych
    projektach, a samo pytanie dotyczy ewentualnej możliwości dorobienia sobie.
    Zadałem je dlatego że często dostaje pytanie ile bym ewentualnie wziął za
    takie zlecenie i dlatego nie potrafiłem konkretnie na nie odpowiedzieć.

    Pozdrawiam
    Boniek

  • 4. Data: 2003-06-25 12:36:32
    Od: "FiOrEk" <f...@p...fm>

> [...]
    > Zadałem je dlatego że często dostaje pytanie ile bym ewentualnie wziął za
    > takie zlecenie i dlatego nie potrafiłem konkretnie na nie odpowiedzieć.

    Za 1h pracy 50 zl min do max 100 zl.

  • 5. Data: 2003-06-25 14:47:40
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "FiOrEk" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    800 zl za malowanie? Panowie bezrobocie wielkie, nie jeden zrobil by to za
    300 wiec lepiej wezcie mnie niz by miała klient kogos innego wziasc.
    Przynajmniej ja jestem takiego zdania......

> [...]
    > Jeden napisze program w 1h, a drugiemu zajmie to 3h wiec nie
    > wiem......powiedz jeszcze jaka to jest praca? na stałe? umowa zlecenie?

    Cos malo konsekwenty jestes.
    Malowanie bys zrobil za pol ceny, bo bezrobocie, przy programowaniu stawka
    calkiem fajna.
    A mnie sie wydaje, ze lepiej za polowe tej stawki programowac niz malowac
    (bo robota przyjemnejsza, bo moze bedzie c.d.......)
    Ponadto jesli ktos zaczyna rozmowe od "ile bys za to wzial" to od razu
    kojarzy mi sie, ze szuka taniego wykonawcy.