PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanada › Re: Canadian Job
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Canadian Job
    Date: Sun, 27 May 2007 18:41:36 +1200

    Arek wrote:

    > Wiem, ze wyemigrowalas do NZ. Nie zalujesz? :)

    Zaluje tego, ze spedzilam w Polsce o kilka lat za duzo.

    > Z Polski do Kanady jest rownie dalego jak do NZ.

    Blizej; do NZ leci się 26 godzin, do Kanady chyba nie dluzej niz pol doby.

    > Rodzine zapewne bede widzial raz na pare lat. Troche to przygnebiajace

    To, jak czesto bedziesz widzial rodzine, zalezy wylacznie od tego, ile
    Ty i oni bedziecie miec kasy (i urlopu). Tu w NZ ludzie sie tez bardzo
    rozjezdzaja po swiecie. Znam rodzine, ktorej syn siedzi w USA i widuja
    sie z nim raz na dwa, trzy miesiace - raz oni leca tam, raz on
    przylatuje tu.

    Jesli widywanie rodziny ma dla Ciebie wysoki priorytet, to powinienes
    sie realistycznie zastanowic, czy bedziesz miec tam zarobki pozwalajace
    lekka reka wydac tyle, ile kosztuje bilet lotniczy, tak czesto, jak Ci
    potrzeba do czucia sie komfortowo. Jesli nie bedziesz, a nadaj chcesz
    wyjechac, to pomysl nad jakims blizszym krajem.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533