PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanada › Re: Canadian Job
    From: Arek <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Canadian Job
    Date: Sun, 27 May 2007 07:59:16 +0200

    Immona pisze:

    > Jesli on mysli o zonie i dziecku, to wyjazd jest bardzo sensowna opcja,
    > jesli jest w stanie znalezc sie w bogatszym kraju legalnie i miec tam
    > dobra prace. Szczegolnie, jesli chodzi o dziecko, danie mu drugiego
    > doskonale opanowanego jezyka (dzieci sie ucza blyskawicznie poprzez
    > "zanurzenie") i pokazanie w mlodym wieku innej mentalnosci niz polska to
    > najlepsza edukacja, jaka mozna mu zapewnic, bardzo poszerzajaca zakres
    > mozliwosci w pozniejszym zyciu.
    Wiem, ze wyemigrowalas do NZ. Nie zalujesz? :)
    Z Polski do Kanady jest rownie dalego jak do NZ.
    Rodzine zapewne bede widzial raz na pare lat. Troche to przygnebiajace

    > Do Arka: ppd sluzy dyskusji o polskim rynku pracy i nie jest najlepszym
    > miejscem do szukania informacji o zyciu w Kanadzie. Poszukaj w Googlu
    > stron i blogow ludzi zyjacych w Kanadzie, na gazeta.pl na forach
    > widzialam tez forum Polonii kanadyjskiej.
    >
    > I.
    Dzieki za odpowiedz. Oczywicie wykorzystalem juz wczesniej google by mi
    pomogl w decyzji - jechac czy nie do Kanady, ale na liscie byc moze tez
    sie czegos dowiem