PracaGrupypl.praca.dyskusjeCamp America › Re: Camp America
    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Camp America
    Date: 28 Nov 2002 18:51:00 +0100

    > napisane,
    > Jedź. Ja byłem w tym roku właśnie z Columbusa (choć w sumie to pośrednicy,
    > naprawdę
    > jest to BUNAC), za 9 tygodni pracy w kuchni dostałem ponad $800 i NIE jest
    > prawdą
    > że nie możesz pracować nigdzie indziej. Po odrobieniu swoich 9 tygodni na
    > rzecz
    > columbusa możesz w ramach wizy J1 zatrudnić się gdzie chcesz.
    >
    > Poza tym w stanach równie łatwo można zatrudnić się na czarno.

    > tym
> [...]

    Dzięki za informacje. Mogę spać w namiocie, to nie jest aż taki problem. Ciężka
    praca tez mi nie przeszkadza, bo to nie może być gorsze od tego, co ja
    przeżywam na uczelni ( nie śpię właściwie od dwóch dni). Także myślę, że się
    zdecyduję. Jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestie czy wrażenia z tego typu
    wyjazdu, to bardzo proszę o odpowiedź.
    pozdrowienia
    Aga