PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
    From: "jerzy" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cala prawda o Polsce
    Date: 28 Aug 2003 07:46:28 +0200

    > Cala UE to socjalizm i chyba ze ty tez nalezysz do gangu Leszka i razem z
    > nimi kradniesz to nie dziwie ci sie, ze ci dobrze tutaj. Musisz nauczyc sie
    > rozpoznawac kapitalizm od sk.(cenzura onetu)..wa bolszewikow. Tzn. kogo mam
    obwiniac?
    > siebie, ze nie glosowalem na nich i okradaja mnie i takich naiwniakow jak
    > ty? Zastanow sie bo z tego co widze to bladego pojecia nie masz o niczym.

    Masz wiele racji, aleto nie jest takie proste. Obwinianie jednej ekipy czy
    innej jest bezcelowe. To nie socjalizm ani kapiatlizm. Pomieszanie. Najbliżej
    jestesmy trzeciego świata. Bo socjalisci biora się za gospodarke rynkową, a
    starzy zarloczni kapitalisci udaja obroncow robotnikow.Z powodu biedy w Polsce
    kazdy, kto sie dorwie do wladzy chce sie nachapać. Albo trafia się jakiś
    nawiedzony, ktory nie wie gdzie zyje. Postrzegasz Polske jak emigrant, ktory
    wyjechał w latach 80 i mysli, ze ciagle jest tak samo.

    Jerzy