PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZy sprzedawanie pierduł przez maila jest legalne › Re: CZy sprzedawanie pierduł przez maila jest legalne
  • Data: 2003-07-16 16:46:02
    Temat: Re: CZy sprzedawanie pierduł przez maila jest legalne
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to 16 Jul 2003 18:26:41 +0200, gdy G...@x...wp.pl napisał:

    >Chodzi mi coś podobnego w stylu Program 21 jeśli ktoś coś słyszał o tym to
    >niech mi powie czy coś takiego jest legalne w Polsce????????????????

    Nie.

    Każdy kto dostanie od Ciebie maila, którego nie chciał, moze iść na
    policję, a zgodnie z kodeksem wykroczeń maksymalna grzywna to 5000
    złotych :) (można też osobną sprawę mieć o naruszenie dóbr osobistych,
    tu żądana wielkość rekompensaty, np. na dom samotnych matek porzuconych
    przez spamerów nie jest określona ;))

    pzdr
    r.