PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZy sprzedawanie pierduł przez maila jest legalne › Re: CZy sprzedawanie pierdu? przez maila jest legalne
    From: Dziadek Mróz <d...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZy sprzedawanie pierdu? przez maila jest legalne
    Date: Tue, 22 Jul 2003 15:33:25 +0200
    Sender: a...@o...pl@serwer.transcom.pl

    >Użytkownik "Toshi" <"bonza(spam)"@wp.pl>
    >No wlasnie nie...
    >Przede wszystkim roznica jest w tym, ze abys dostal ulotki pod dzwi,
    >firma wysylajaca musi za to zaplacic. Abys dostal spam na maila, to Ty
    >musisz zaplacic za sciagniecie.
    Bzdurzysz. Kosztuje wszystko: wysłanie listu tradycyjnego jak i
    elektronicznego, utrzymanie tradycyjnej skrzynki i elektronicznej. Nie
    ma gwarancji dodatniego bilansu.
    >Przy jednym liscie nie ma wiekszego
    >problemu, ale ich sie robi dziennie dziesiatki, a czasem setki. Ojej, jakbym nie
    zbierał ulotek też byłyby ich setki
    >Druga sprawa. Nie podobaja Ci sie ulotki? Zgarniasz wszystkie i
    >wrzucasz do kosza. Tracisz kilka sekund z swojego cennego czasu na ta
    >wiekopomna czynnosc ;-) Dostajesz np. 100 maili, z tego 70 spamu - nie
    >mozesz wywalic wszystkiego, bo moga tam byc wazne listy o
    >odziedziczeniu przez Ciebie spatku, po ciatce z Ameryki, albo sprosne
    >filmiki od kumpli ;-))
    Dokładnie to samo ma miejsce w drzwiach. Większość stanowia ulotki a
    mniejszość kartki z poczty tradycyjnej.
    >Musisz wszystko chociaz pobieznie przegladnac. A zapewniam, ze to
    >trwa... :-( A czas to pieniadz - Twoj pieniadz...
    O to chodzi, że nie muszę ani tu ani tu. Chcę i dla wygody tego
    chcenia ktoś wymyślił nieżyciową ustawę.

    --
    Możesz się u mnie spowiadać