PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy moderator na ogloszeniach śpi???

  • 1. Data: 2003-11-27 11:27:50
    Temat: CZy moderator na ogloszeniach śpi???
    Od: "Smok_Wawelski" <s...@o...pl>

    a moze od 4 dni nie bylo zadnych nowych ogloszen?? czas na zmiany Onecie...
    SW

  • 2. Data: 2003-11-27 11:34:20
    Temat: Re: CZy moderator na ogloszeniach śpi???
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Smok_Wawelski" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5c7d.00000576.3fc5dfb5@newsgate.onet.pl...
    > a moze od 4 dni nie bylo zadnych nowych ogloszen?? czas na zmiany
    Onecie...
    > SW

    czas na uważne czytanie grupy... :P
    było 25.11.2003:
    "W związku z przenosinami moderowania na inne konto, aktualne moderowanie
    opóźni się o jakieś 2-3 dni. Proszę się nie denerwować i przepraszam za
    problemy.
    Przemysław Maciuszko"

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-11-27 11:35:53
    Od: "Konrad Inglot" <k...@W...gazeta.pl>

    Smok_Wawelski <s...@o...pl> napisał(a):

    > a moze od 4 dni nie bylo zadnych nowych ogloszen?? czas na zmiany Onecie...

    Było już o tym 2 razy - sytuacja zmusiła moderatora do krótkiej przerwy,
    niedługo powinno wrócić do normy. Nie wiem tylko co ma do tego Onet.

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2003-11-28 08:20:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@o...pl news:5c7d.00000576.3fc5dfb5@newsgate.onet.pl

    > czas na zmiany Onecie... SW

    A co ma onet do grupy dyskusyjnej news?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-11-28 18:46:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > s...@o...pl news:5c7d.00000576.3fc5dfb5@newsgate.onet.pl

    > A co ma onet do grupy dyskusyjnej news?

    Pewno kolega Wawelski korzysta z news.onet.pl, khekhekhe :)))))