PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???

  • 11. Data: 2002-05-09 22:12:10
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > godności osoby ludzkiej tak nazwałby tą osobę. Był on dyrektorem pewnej
    > firmy. Przepraszam wszystkich których te słowa zbulwersowują, ale innymi
    > słowami tej osoby nie da się opisać. Mam nadzieję, że mimo wszystko, że są
    > jeszcze jacyś normalni ludzie wśród pracodawców. Ja jeśli będzie taka
    > sytuacja w moim życiu, że stane się pracodawcą, niech wszystkie siły
    czuwają
    > nademną bym nigdy nie stał się takim człowiekiem, trudno nawet nazwać tego
    > typa człowiekiem to raczej kanalia, wypaczenie człowieczeństwa.

    No widzisz a są tu na grupie tacy co od razu będą bronić taką kanalię !!!
    Gdzie podzialiście się hamscy pracodawcy ??? Może sprostujecie co tu kolega
    napisał ???

    Na pohybel hamskim pracodawcom !!!

    Wrangler

  • 12. Data: 2002-05-09 22:15:30
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Twierdzą dupki, że pracownicy są ich
    >
    > No wreszcie cos rozsadnego powiedziales...
    > Tylko ze zarzadzanie HR jest tylko w wielkich korporacjach i duzych
    firmach.
    > Poza jest to mloda dziedzina zarzadzania/psychologii.

    Efro skąd obrałeś inny front że jednak niejeden z nich o HR nie słyszał,
    jest świnią,
    skoro w poprzednim poscie mnie potępiłeś ????

    Wrangler

  • 13. Data: 2002-05-09 22:15:35
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Zmiana w bezdusznego pracodawce, zalezy od tego ilu nieodpowiedzialnych
    pracownikow przewinie sie przez twoja firme. Jestes w stanie wytrzymac 1 na
    jakis
    czas, jezeli bedzie ich wiecej twoja rekonwalescencja bedzie sie przedluzac.
    Jezeli bedziesz prowadzil firme zatrduniajaca powyzej 30 osob, wez lepiej
    sobie kierwonika
    i nie marnuj zdrowia, niech on bedzie kozlem ofiarnym ;))

  • 14. Data: 2002-05-09 22:22:19
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Tylko ze zarzadzanie HR jest tylko w wielkich korporacjach i duzych firmach.
    > Poza jest to mloda dziedzina zarzadzania/psychologii.

    Pracodawca musi się znać na wszystkim, wystarczy by nie znał się na jednej
    rzeczy i zrobił jeden błąd. Zawsze twierdziłem, że polscy pracodawcy to
    niedouczeni ściemniacze. A jak nie to fora ze dwora, niech plajtuje, dla mnie
    pracodawcy z gęby śmierdzi rano jak każdemu.

    > I takie male pytanko, czy wyjechalbys do USA pracowac??

    To zależy tylko od jednego czynnika - kasy. Jako prezes GM mogę już się pakować.
    Reflektuję ewentualnie na dyrektora wykonawczego innej porządnej firmy. Moje
    umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić pieniążki.

  • 15. Data: 2002-05-09 22:24:33
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    na
    > jakis
    > czas, jezeli bedzie ich wiecej twoja rekonwalescencja bedzie sie

    Albo na odwrót, jeśli sie przewinie pracownik przez kilku zepsutych
    pracodawców i
    zobaczy zepsucie tych skur..... i oberwie po grzbiecie !!!

    Wrangler

  • 16. Data: 2002-05-09 22:24:34
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > pracodawców i
    > zobaczy zepsucie tych skur..... i oberwie po grzbiecie !!!

    Dziala w obie strony, tylko ze pracodawca ma raczej wiekszy przemial...

  • 17. Data: 2002-05-09 22:26:05
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > jest świnią,
    > skoro w poprzednim poscie mnie potępiłeś ????

    To ze jest swinia, tego nie mowie. To ze pracodawcy postepuja jak postepuja,
    jest
    wynikiem absuralnych przepisow, ktore powoduje ze pracodawca musi oszukiwac
    zeby przetrwac/zarobic na firme i na siebie

  • 18. Data: 2002-05-09 22:29:21
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    <y...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    Moje
    > umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić

    Juz widze te naglowki gazet o upadku GM, gigantycznych stratach i FBI w
    twoim domu...

  • 19. Data: 2002-05-09 22:30:56
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Ma i dlatego do póki nie bedzie równych szans pracownik zawsze będzie tym
    > gorszym ... zarówno w pracy jak i tu na grupie !!!

    Pracownik bedzie mial dobrze jezeli bezrobocie spadnie do poziomu 6-7%
    Bardzo dobrze jak spadnie do 4%.

    Pracodawcy wtedy beda sie bic o pracownikow...

  • 20. Data: 2002-05-09 22:31:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>