PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???

  • 21. Data: 2002-05-09 22:32:09
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Juz widze te naglowki gazet o upadku GM, gigantycznych stratach i FBI w
    > twoim domu...

    To pierdoły. Ważne gdzie byłby wtedy kapitał:)

  • 22. Data: 2002-05-09 22:35:41
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > To ze jest swinia, tego nie mowie. To ze pracodawcy postepuja jak
    postepuja,
    > jest
    > wynikiem absuralnych przepisow, ktore powoduje ze pracodawca musi
    oszukiwac
    > zeby przetrwac/zarobic na firme i na siebie

    No właśnie tak jest jak piszesz ale co nie którzy nie chcą zaakceptować
    nawet faktu że oszukują nie mówiąc o tym że są świniami !!!
    A tu na grupie w jawny sposób robi się wodę z mózgu że ktoś taki jak ja
    nalatuje na nich !!!

    Wrangler

  • 23. Data: 2002-05-09 22:36:14
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    które
    > zawsze można kopnąć w cztery litery.
    > Sami wokół siebie stwarzają mir niedostępności i chcą, aby pracobiorca
    > traktował ich jak boga, a przynajmniej kogoś, kogo najdrobniejszy gest
    jest
    > święty. Niestety są to pozoranci w 100%. To te dupki włąśnie są polską
    > gospodarką !!! Nie potrafią w ogóle poruszać się w nowych realiach i
    dzięki
    > takim kanaliom właśnie jest jak jest. Twierdzą dupki, że pracownicy są ich
    > największym utrapieniem, a sami o HR mają pojęcie jak świnie o gwiazdach.
    Więc
    > jak takie zera mogą dokonać właściwego naboru? Ech, nie chce mi się więcej
    > dzisiaj gadać.

    wspolczuje ci chyba masz zle doswiadczenia .

  • 24. Data: 2002-05-09 22:37:21
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Pracownik bedzie mial dobrze jezeli bezrobocie spadnie do poziomu 6-7%
    > Bardzo dobrze jak spadnie do 4%.
    >
    > Pracodawcy wtedy beda sie bic o pracownikow...

    I o to chodzi, mam nadzieję że Ci szczekacze którzy tu atakują pracowników,
    nie poruszą wówczas żednego tematu w tej kwestii !!!!!

    Wrangler

  • 25. Data: 2002-05-09 22:40:04
    Od: "krzysztof" <u...@i...off.pl>

    > Pracodawca musi się znać na wszystkim, wystarczy by nie znał się na jednej
    > rzeczy i zrobił jeden błąd.
    O kurcze, a to dlaczego?? Nie wiem co wy o tym myslicie ale ja nie uwazam ze
    pracodawca musi anac sie na wszystkim, ale to moze byc prawda ze jeden blad
    rozlozy firme!

    > Zawsze twierdziłem, że polscy pracodawcy to
    > niedouczeni ściemniacze.
    No dzieki za ta refleksje!

    > A jak nie to fora ze dwora, niech plajtuje, dla mnie
    > pracodawcy z gęby śmierdzi rano jak każdemu.
    Toz to domorosla filozofia!

    > To zależy tylko od jednego czynnika - kasy. Jako prezes GM mogę już się
    > pakować.
    > Reflektuję ewentualnie na dyrektora wykonawczego innej porządnej firmy.
    Moje
    > umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić
    pieniążki.
    Ale po co ktos, pracodawca ma kupowac twoja wiedze skoro wg ciebie oni juz
    wszystko wiedza... posiadaja wszystkie umiejetnosci... Po jak cholere im
    ktos taki bo wg ciebie oni juz... eeeee szkoda pisac!

    Napisz lepiej na psychologie, odwiedz lokalny osrodek z dobrym psychologiem
    a nie zawracaj d... Mam wrazenie ze zjada cie frustracja!

  • 26. Data: 2002-05-09 22:41:08
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > nawet faktu że oszukują nie mówiąc o tym że są świniami !!!
    > A tu na grupie w jawny sposób robi się wodę z mózgu że ktoś taki jak ja

    A nie nalatujesz na nich, przeciez odbierasz czesc i godnosc tym ludziom,
    ktorzy
    przeszli naprawde wiele...
    A czy pracownicy nie oszukuje, nie kradna juz tylko wspomne o slynnym L4.
    Przez to jeden z moich znajomych zmienil regulamin w firmie i zatrudnil
    lekarza
    ktory przyjezdzal do pracownikow do domu na zawolanie z pomoca lekarska.
    Po tym fakcie nastapilo nagly cud, ozdrowienie, liczba chorob zmalala,
    czyzby
    pomor bakcyli i innego plugastwa ;)

    O innych naduzyciach nawet nie bede wspominal...

  • 27. Data: 2002-05-09 22:42:41
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > wspolczuje ci chyba masz zle doswiadczenia .

    Nie tylko on ja też !!!!!!

    Wrangler

  • 28. Data: 2002-05-09 22:43:52
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    > Reflektuję ewentualnie na dyrektora wykonawczego innej porządnej firmy.
    Moje
    > umiejętności i efekty mojej pracy można kupić, ale trzeba zapłacić
    pieniążki.

    Tak z ciekawości, jakie są do tej pory efekty?

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski

  • 29. Data: 2002-05-09 22:46:20
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Nie tylko on ja też !!!!!!

    Nie rozumiem was panowie, co wam takiego zrobili ci pracodawcy??
    Malo placili?? - istnieje cos takiego jak popyt/podaz i naj jego
    podstawie jest wyznaczana pensja, do tego
    dochodza dodatki motywacyjne(zeby wzrosla
    wydajnosc;))
    ponizali was - to juz jest powazna sprawa, ponizany moge byc, ale za
    konkretne pieniadze.
    no nie wiem co tam jeszcze napisa moze was sodomizowali albo co??
    no nie wiem powiedzcie mi jestem ciekaw

  • 30. Data: 2002-05-09 22:48:13
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > ktory przyjezdzal do pracownikow do domu na zawolanie z pomoca lekarska.
    > Po tym fakcie nastapilo nagly cud, ozdrowienie, liczba chorob zmalala,

    Efro nie chcę się rozpisywać o praktykach poniżania i molestownia
    podwładnych !!!
    Moja kumpela ma szefa co w niej tylko widzi obiekt wykorzystania (łapiesz
    jakiego), robi jej
    propozycje i jawnie dobija, teraz nawet poniża przed pracownikami a ona
    sama się nie zwolni bo nie moze sobie pozwolić na dłuższe szukanie pracy, bo
    taką ma sytuację rodzinną !!!

    Wrangler