PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV przez mail, jak? › Re: CV przez mail, jak?
  • Data: 2002-02-17 12:23:10
    Temat: Re: CV przez mail, jak?
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Feb 2002 01:18:58 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam pracy w wawie po studiach elektronika/telekomunikacja, ale mieszkam w
    >krakowie poki co nie mam warszawskiego adresu w cv
    >Poradzcie mi :
    >Czy zaznaczenie mojej checi do zmiany miejsca zamieszkania i motywacji do
    >podjecia pracy w wawie wystarczy ? Jak wy sie zapatrujecie na takie aplikacje ?
    >Czy wogole ma sens odpowiadanie na oferty warszawskie ?

    Rok temu sam wysylalem z Krakowa aplikacje na oferty warszawskie.
    Mieszkalem wtedy w Krakowie, podawalem adres krakowski, i ani slowem
    nie wspominalem o checi zmiany miejsca zamieszkania. Uwazalem za
    oczywiste, ze skoro wysylam oferte do pracy w Warszawie, to bede sie w
    tej pracy pojawial. A czy sie przeprowadze, czy bede dojezdzal, czy
    tez teleportowal, to juz moja sprawa :-)
    Na takie ceregiele jest miejsce podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Takze
    zupelnie sie nie przejmuj poki co.
    Aha - prace znalazlem :-)

    PGR