PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Thu, 19 Aug 2010 17:56:17 +0200

    W wiadomości news:i4ji1m$epj$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Co robię źle w takim razie?
    Źle kumasz to, co czytasz.
    Co ja zresztą ci będę tłumaczył - ty nie kombinujesz jak skutecznie szukać
    pracy, ty kombinujesz jak się o nią łasić, żebrać i przymilać.
    Ohyda.

    > Jak tak potrafisz, to moze mi powiedz co zrobić, żeby się nie kojarzyło z
    > parówką.
    A niechże się kojarzy nawet z golonką.
    Raczej pomyśl co zrobić, żeby się z kurestwem nie kojarzyło.

    > Każdy ma jakieś wady, inaczej nie pojawilbym się na forum.
    To zawitałeś tu bo każdy ma jakieś wady?
    No nieźle, jak na "filologa", co to "wie, jak ocenić jakość
    wypowiedzi, ustnej czy pisemnej".
    Już się tak nie usprawiedliwiaj...

    > Nie wiem czy jest bezprawne.
    Bo nie zadałeś sobie nie tylko trudu przeczytania podstawowych aktów z
    zakresu prawa pracy, ale nawet konkretnego artykułu KP, który w tym wątku
    podałem.

    > Najczęściej problem stanowi napisanie korespondencji, raportu. Nie
    > mówię, że umiem to robić perfekcyjnie. Nikt nie jest doskonały.
    Facet, sarkazm i kpina to cię chyba w d**ę muszą pospołu kopnąć abyś je
    zauważył.

    > Jedna strona. Chyba, że chodzi o wyższe stanowiska menedżerskie,
    > konkursowe, wtedy 2 strony max A4.
    Jedna strona?
    A jaką czcionką i z jakimi marginesami?
    Jaka dopuszczalna interlinia, wcięcia akapitowe, rodzaj wypunktowania?
    Jaką dopuszczasz gramaturę, fakturę i rodzaj papieru?
    Gdy 2 strony to numerować? Jeżeli tak, to w jakim formacie?
    Nie lekceważ tego sobie, bo zrobisz źle i Pan Rekruter całą pracę bez
    czytania do kosza wypier****.

    --
    Jotte