PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Wed, 18 Aug 2010 19:50:51 +0200

    W wiadomości news:i4h4bv$i2c$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Nie. Nic wspólnego nie mam z firmami rekrutacyjnymi.
    > Nie czepiam się słówek,
    Szczególnie własnych...
    Pisałeś, że jako filolog umiesz ocenić jakość, klarowny sposób wypowiedzi.
    To i pisać klarownie i z sensem by wypadało, nie?
    A tu wtopa.

    > dążę do celu.
    Pokaż mi swój cel, a powiem ci kim jesteś.
    A metody się nie liczą?
    Zresztą - widocznie i te promowane przez ciebie, bardzo nędzne przecież,
    okazują się nieskuteczne, skoro twoje CV(sic!) ciągle szuka pracy, jak sam
    piszesz. ;)

    > Nie wiedziałem, że rekruterzy i pracodawcy są aż tak źli.
    Człowiek się uczy całe życie.
    No, dobra - nie każdy.

    > Każdemu CV i LM się z czym innym może kojarzyć.
    Pewnie.
    Komuś się może kojarzyć np. z parówką.

    > Mnie się nie kojarzy z nierządem. Z reklamą i owszem.
    Przydrożnym paniom nierząd nie musi się kojarzyć z kur****em.
    A z usługami czemu nie - i owszem.
    Niemniej skojarzenia takie nie zmieniają obiektywnego faktu, że to kur**two
    jest.

    > Najlepiej wszystko i wszystkich kwestionować i kontestować?
    Czemu najlepiej i czemu wszystko i wszystkich?
    Coraz mocniej powątpiewam w te rzekome umiejętności "filologa".

    > Nie, zaczynam nie rozumieć, o czym piszesz.
    Jak to "filolog".

    > Nie wiem, jaki to pewny sposób masz na myśli.
    Kombinuj, nie zniechęcaj się.
    Jak nie dasz rady, to ci wyłożę łopatologicznie.

    > Wiem, że LM i CV powinien informować i przekonywać do siebie
    CV i LM są zbędne. I w dodatku żądanie ich złożenia jest bezprawne.
    Jedynymi elementami CV, który może być standardowo wymagany w procesie
    nawiązywania stosunku pracy, jest przebieg dotychczasowego zatrudnienia i
    wykształcenie. Czyli życiorys zawodowy, jeśli tak nazwa ci bardziej pasuje.
    Oraz podstawowe dane osobowe.
    I to wszystko.

    > a m.in. jego
    > objętość jest sygnałem o tym, czy kandydat umie się sprawnie komunikować
    > z innymi ludźmi.
    Pewnie. Kandydat nie może używać za dużo słów.
    Potem jako pracownik jeszcze by coś mówił za dużo. Albo, nie daj boże, gdzie
    napisał...
    Ile znaków uważasz za limit nie do przekroczenia?
    Strona maszynistki to 1800 znaków.

    --
    Jotte