PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny - powtrórka z poprawkami › Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do oceny - powtrórka z poprawkami
    Date: Tue, 15 Nov 2005 19:40:33 +0000 (UTC)

    czarny <m...@f...art.lp> wrote in
    news:dlcqeb$17ld$3@news2.ipartners.pl:

    > 2.
    > "[...]na bezpośrednie przeglądanie plików Netware Directory Services w
    > celu uzyskania możliwści" <-- tu zjadłeś literkę,

    ogolnie z CV wynika, ze w trakcie "bycia uczniem" liceum, zdarzylo Ci
    sie napisac jakis kawalek softu; tylko czy oby na pewno zachowujesz tutaj
    proporcje? tzn. OK - _wtedy_ (w czasach licealnych) moglo to byc jakims
    donioslym wydarzeniem; obiektywnie rzecz biorac: odkryles/wyczytales
    istnienie metody na pozyskanie wiekszej ilosci informacji niz byla
    udostepniana przez jakies standardowe istniejace funkcje systemu; zapewne
    polegalo to na skorzystaniu z dwoch (moze z kilku) innych funkcji tego
    systemu i polaczeniu ich w sposob zautomatyzowany; w efekcie powstala
    jakas szersza informacja; czyz nie tak?

    jezeli tak, to IMHO eksponujesz to zle; co bowiem znaczy w doswiadczeniu
    zawodowym napisanie "kawalka softu", skoro pozadana przez Ciebie praca
    polega na pisaniu podobnych "kawalkow softu" w cyklu jeden na dwa tygodnie?
    szczegolnie dziwnie brzmi dla mnie to cale sformulowanie (patrz cytat
    wyzej) - na kim ma to zrobic wrazenie? ten opis jest czytelny tylko dla
    osob, ktore pracowaly na wymienionym przez Ciebie systemie (NetWare) i
    jeszcze maja pojecie o istocie problemu;

    moze pomysl o przebudowaniu tej pozycji; z mojego punktu widzenia lepiej
    brzmialoby: "administracja serwerem szkolnej pracowni komputerowej
    (opartym na Novell Netware 4.12) oraz tworzenie oprogramowania istotnie
    wspomagajacego prace administratora"; chetnie polozylbym tu jeszcze nacisk
    na wykonywanie tego jako uczen tejze szkoly - moze ktos pomoce ubrac to
    w slowa?

    pzdrv;
    adas;