PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny... › Re: CV do oceny...
    From: "zasiu" <z...@w...gower.peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do oceny...
    Date: Mon, 22 May 2006 21:12:32 +0200

    > Proszę o komentarze na temat CV i ew porady jak je przebudować, by było
    > bardziej "employer friendly" ;) Zdaję sobie sprawę, że ono w zasadzie
    > jakoś wielce się nie wyróżnia i może ginąć w stercie innych, ale w
    > niektórych firmach zbytnia ekstawagancja w formie CV może zostać źle
    > odebrana prawda?

    IMHO CV graficznie jest ok, estetyczne. Merytorycznie chyba też niczego
    sobie.

    Ale w szczegółach: Jeśli chcesz zmieścić się na dwóch stronach możesz
    zmniejszyć czcionkę nagłówków. Zrezygnowałbym z podawania szkoły
    podstawowej, poziomu wykształcenia (HR-owcy potrafią myśleć). To AEGEE też
    można trochę ściupczyć, tym bardziej że podajesz informacje, które nic nie
    wnoszą (Dni Negocjacji II i potem powtorzenie frazy przy Dniach Negocjacji
    III). Z nagłówków typu "prawo jazdy" możesz zrezygnować i przenieść to jako
    podpunkt do jakiejś innej kategorii (umiejętności/kwalifikacje). W przebiegu
    kariery zawodowej "normalna" praca ginie wśród stronek internetowych.
    Rozumiem, że to z braku "normalnego" doświadczenia... nie wiem też, czy w CV
    powinno się podawać się takie informacje, jak cechy charakteru. Generalnie
    od tego jest LM, CV ma się bronić faktami.

    Ogólnie CV trochę przegadane, ale jest całkiem niezłe. Mam nadzieję, że
    trochę pomogłem (do 1,5 strony bym zszedł bez problemu:)).

    pozdr
    zasiu