PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny... › Re: CV do oceny...
  • Data: 2006-05-23 06:33:59
    Temat: Re: CV do oceny...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ToNZi [Mon, 22 May 2006 11:10:14 +0200]:

    > no właśnie, cv "powinno" mieć 1 lub 2 strony a mi się to
    > rozrasta poprzez różne szkolenia, w których biorę udział
    > a także różne projekty (strony www czy raporty, czy np
    > prezentacje)

    Ludzie, do licha! CV, poza prezentacją Waszych umiejętności
    i doświadczenia ma jeszcze jedną bardzo ważną funkcję:
    umożliwia sprawdzenie jak kandydat radzi sobie z odpowiednim
    doborem informacji. Jeśli zawartość CV jest w pełni uzasadniona
    merytorycznie, to może mieć i 5 stron- ale jeśli student się
    na 3 stronach rozpisuje o tematyce kursów czy zawartości tej
    czy innej prezentacji na zaliczenie, to pardon...

    ToNZi: zrób długie CV, weź markera, zakreśl te kawałki, które
    są istotne dla danego stanowiska, wywal resztę. Z zostawionych
    wywal ozdobniki i okroj tak, żeby się nie rozpisywać tylko np.
    w 2 punktach sygnalizować co robiłeś- i to starczy. Jeśli po
    tych zabiegach wyjdzie 2 strony, to ok. Jeżeli masz już spore
    doświadczenie, to wywal pokończone szkoły i nieistotne kursy.
    Spokojnie można też wywalić większość danych osobowych, imię
    plus nazwisko, adres i kontakt- i starczy.

    Kira