PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 00:18:29 +0200

    On Thu, 9 Oct 2003 13:00:45 +0200, "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    >http://ms1975.republika.pl/cv.html

    Co sadze? Ze bedzie doskonalym przykladem JAK NIE PISAC CV.

    Opisales sie jak nie wiem co i nic z tej tresci nie wynika. CV pisze sie do
    ludzi, dla ludzi, i jezykiem dla ludzi zrozumialym. Nie do maszyny i nie
    jezykiem maszynowym.

    Wbrew opiniom tu zawartym CV nie pisze sie bezosobowo tylko bezwzglednie w
    pierwszej osobie - JA zaprojektowalem, JA wdrozylem, JA odnioslem sukces, JA sie
    przyczynilem do wzrostu wartosci firmy, dzieki MNIE firma obnizyla koszty, i to
    MNIE powinniscie zatrudnic bo jestem fachowcem ktorego szukacie.

    Jezyk nie poparty certyfikatem to takie sobie blebleble ... ja mam CAE i nie
    odwazylbym sie napisac ze znam angielski lepiej niz dobrze. I jak czytam ze ktos
    zna jezyk w stopniu XXX to zawsze sie zastanawiam do kogo/czego autor odnosil to
    swoje XXX. Bo na poziomie YYY to ja znam rosyjski (8 lat mnie meczyli - 4
    podstawowk a i 4 liceum i mimo wrodzonej odpornosci na ten jezyk potrafie sie
    skomunikowac ale w CV o tym nie pisze bo gdyby przyszlo co do czego to bym sie
    zblaznil). A na ZZZ niemiecki, no i po francusku potrafie np. powiedziec
    smacznego, dziekuje, prosze, gdzie jestem, ...... co oceniam na VVV.

    Ponadto twoje CV swiadczy o tym ze jestes osoba nie zdecydowana, nie potrafisz
    ocenic co jest itotne a co nie - w zwiazku z tym watpie abys potrafil zaplanowac
    dzien pracy czy rozklad zajec, albo kolejnosc czynnosci zaczynajac od
    najwazniejszych z punktu widzenia pracodawcy. Nie wspominam juz o tym ze gdyby
    przyszlo Ci cos wyeliminowac to pewnei bys sie zalamal.

    Twoje odpowiedzi na grupie wskazuja ze nie masz wlasnego zdania - jak zawieje
    choragiewka tak ty przytakujesz. Co najwyzej styl twoich odpowiedzi wsazuje ze
    nie jestes osoba konfliktowa i ze jestes uprzejmy, ale jakos nie wyobrazam sobie
    abys mogl sie sprawdzic jako project manager ktory musi obronic wlasne zdanie
    przed grupa.

    I dlugo by jeszcze pisac tylko po co. Sam fakt ze zwrociles sie z pytaniem na
    grupe, nie bronisz wlasnego rozwiazania (ono niekoniecznie musi byc jedyne
    sluszne ale jest twoje, co prawda umiec zmienic zdanie tez jest rzecza
    wymagajaca pewnych zdolnosci, ale nie bez walki), etc ..... jest dla mnie
    jednoznaczne - nigdy nie bedziesz dobrym PM.

    Kyniu

    --