PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a inwestowanie na gieldzie › Re: CV a inwestowanie na gieldzie
  • Data: 2005-06-05 17:34:47
    Temat: Re: CV a inwestowanie na gieldzie
    Od: "r-a-d" <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kbk"

    > Może niepytany, ale się wtrącę. :-)
    >
    > Ostatnie czytałem, że statystycznie rzecz biorąc każdy inwestor
    indywidualny
    > w dłuższym okresie, np. rok, jest pod kreską inwestując na GPW.

    zgadza sie. Ja w pierwszym roku inwestowania stracilem niespelnia 50%
    nakladow. Na szczescie nie byl to moj caly kapital, wiec dolozylem troche no
    i po pewnym czasie udalo mi sie wyjsc na plus. Tak jest do dzis, choc nie
    ukrywam ze wahania bywaja olbrzymie, szczegolnie podczas gry na kontraktach
    i walutach....