PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM z punktu widzenia pracodawcy › Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    From: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    Date: Thu, 22 Jan 2004 10:49:33 +0100

    > A ja stojac po drugiej stronie barykady, wicaz nie rozumiem skad to sie
    > bierze... Skladam dokumenty w odpowiedzi tylko na te oferty, ktore sa
    zgodne
    > z moja wiedza, wyksztalceniem i predyspozycjami. mam duze doswiadczenie w
    > tym co robie (udokumentowane).
    Stałem po jednej i po drugiej stronie. Jak już napisałem nie do końca
    popieram tego typu rozwiązań - choć sam zrobiłem podobnie. Po rozmowach z
    kilkoma kandydatami(po przeczytaniu cv wydawali się najbardziej pasować na
    stanowisko) zadzwoniłem do znajomego, który gdyby przechodził normalny tryb
    rekrutacji napewno pracy by nie otrzymał. Mając do wyboru jego, bądź
    nieznanych mi ludzi, których umiejętności odbiegały od opisanych w cv,
    wybrałem znajomego. Czy dobrze to się pewnie okaże :>.

    Sylwek