PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM z punktu widzenia pracodawcy › Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    From: "Ingrid" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    Date: Thu, 22 Jan 2004 10:41:57 +0100
    Sender: i...@b...pl@62.233.230.66

    Użytkownik "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:buo45l$4fb$1@news2.ipartners.pl...
    > Dla mnie, niejako 'przymuszonego' do zaangażowania się w rekrutację, na
    > samym począku było zupełnie oczywiste, że skoro na jedno miejsce jest
    > kilkadziesiąt ofert, nie będzie problemu ze znalezieniem odpowiedniej
    osoby.
    > Po dłuższym czasie straciłem nadzieję, że coś wogóle z tego będzie. Chyba
    > przestaję się dziwić, że w wielu firmach pracę znajduje się na zasadzie
    > znajomości. Nie, abym to popierał, ale chyba rozumiem skąd się to bierze.

    A ja stojac po drugiej stronie barykady, wicaz nie rozumiem skad to sie
    bierze... Skladam dokumenty w odpowiedzi tylko na te oferty, ktore sa zgodne
    z moja wiedza, wyksztalceniem i predyspozycjami. mam duze doswiadczenie w
    tym co robie (udokumentowane).

    I nie rozumiem podejscia na zasadzie. Sa dobrzy, ale bratanek nie ma pracy.
    Wiec przyuczy sie bratanka do 'zawodu'.

    Ina