PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV, LM i pare spostrzezen › Re: CV, LM i pare spostrzezen
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV, LM i pare spostrzezen
    Date: 25 Mar 2003 09:39:04 +0100

    Niekoniecznie jak ktoś wysyła 500 aplikacji musi wynikać, że ma źle napisany CV
    i list motywacyjny... Jeśli ktoś wysyła tyle aplikacji może to swiadczyć, że
    wysyła jak leci do każdego - a wymagania sa różne. Masówka nie jest dobrym
    pomysłem. Ja np. jak już szukam to z Gazety Wyborczej (Warszawa) wybieram sobie
    dwa trzy ogłoszenia. Pomimo, ze mógłbym wybrac więcej ale w niektórych czegoś
    mi brakuje (np. znajomośc jednego programu, co w sumie nie stanowi wiekszego
    problemu, bo jak zacząłem pracowac w banku po raz pierwszy, też nie znałem
    programu, na którym musiałem pracowac codziennie, ale jakoś sobie poradziłem).
    Przede wszystkim niech ludzie wysyłają na te stanowiska, na które mają
    wymagania. Co do formy graficznej - fakt - zdjęcia powinny byc jak do
    dowodu/paszportu; co do czcionek nie ma co kombinowac z różnymi typami, bo może
    sie okazaćź, że odbierający ofertę może nie mieć zainstalowanej danej czcionki
    i wszytsko wyświetli mu sie w domyślnej... trzymajmy sie juz albo ariala albo
    times new roman czy tahomy...