PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV › Re: CV
  • Data: 2002-05-13 08:14:24
    Temat: Re: CV
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi mianowice o następującą sprawę.
    > Po zakończeniu szkoły średniej, zacząłem
    > pracę i studia zaoczne na kierunku A.
    > Po 1,5 roku nauki zrezygnowałem z kierunku A
    > i wybrałem się na kierunke B (również zaoczne).
    > Niestety miałem pecha i powinęła mi się noga na
    > egzaminach, i naukę skończyłem po I semestrze.
    > I tu mam pytanie: czy w CV umieszczaś
    > wogóle informację o studiach, czy ominąć to.
    > Jeżeli umieszczaś to w jaki sposób?

    Zdecydowanie pominąć - to moje osobiste zdanie.
    To ewidentny brak umiejetności i wytrwałości, a na pierwszym roku obu
    kierunkow to sie za wiele nie nauczyles - zwłaszcza na zaocznych i do tego
    nie zaliczonych.
    Już lepiej wymyśl sobie jakąś firmę i czym się w niej mogłeś zajmować -
    najlepiej na bazie kogos znajomego, kto Ci może opowiedzieć co tam się
    robi - ale broń Boże nie aplikuj na podobne stanowisko :)

    Wszystkich oburzonych moja poradą przepraszam

    Wojtek