PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: CO WIEC Z TA PROZNIA POMIEDZY 60-tym a 30-tym rokiem zycia?
    From: "DaMoN" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CO WIEC Z TA PROZNIA POMIEDZY 60-tym a 30-tym rokiem zycia?
    Date: Tue, 26 Oct 2004 14:14:01 +0200

    Użytkownik "abb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cll5is$2me1$1@news2.ipartners.pl...
    > Rzeczywiście jest coraz gorzej . Do niedawna zatrudniali do 35 lat a teraz
    > do 30
    > za rok czy dwa będą zatrudniali do 25 a za dwa do 20 czyli co dwa lata o
    5
    > lat mniej

    Wydaje mi sie ze to sie bedzie zmieniac. Moze nie przez "etyczne" podejscie
    pracodawcow (BTW: zatrudnienie starszej osoby ma tez pewne plusy), ale przez
    rynek: ludzie do 30 lat ktorzy jeszcze nie zalozyli rodziny a w PL nie czeka
    na nich pierwszych szczebel wspanialej kariery pakuja walizki .... jak
    otworza sie pozostale rynki pracy byc moze bedzie to jeszcze wiekszy procent
    chetnych wyjechac lub wyjezdzajacych.
    Wg. tego co podala ostatnio "Polityka" ok. 30% mlodych ludzi chce/zamierza
    wyjechac do pracy za granica.

    Wtedy juz pracodawca nie bedzie mogl tak grymasic ... zwlaszcza ze mlodszy
    pracownik bedzie znal mniej wiecej roznice w zarobkach tutaj (nawet przy
    biurowej pracy) i tam przy fizycznej.

    To tylko moja malo fachowa opinia w formie wypocin. :)

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN