PracaGrupypl.praca.dyskusjeBylo: Tak sie zalatwia prace- jest: Zalamka › Re: Bylo: Tak sie zalatwia prace- jest: Zalamka
    From: Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bylo: Tak sie zalatwia prace- jest: Zalamka
    Date: Wed, 22 Jan 2003 03:57:37 +0100

    Użytkownik anna napisał:

    > cokolwiek umiesz , ważne układy cała Polska to jeden układ i dlatego jest tak
    > żle. I nie wiem co można zrobić.Myślę że przy " genialnym" Hausnerze to nic.
    > Sprawa na pokolenia i emigracja. To nam zostaje

    Wszedzie tak jest, jak prowadzilem firme wolalem ludzi z polecenia
    kogos, bo bylem ich pewny. Jak nawalily to cialem premie tego co ta
    osobe zarekomendowal. Sprawdzalo sie ;)

    Z tego co wiem wiekszosc korporacji w ten sposob prowadzi nabor, dopiero
    kiedy nikogo nie mozna zdobyc poprzez pracownikow to taki ochlap jest
    zucany na rynek pracy(gazeta etc)