PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brutto ->netto

  • 11. Data: 2002-12-31 08:37:14
    Temat: Re: Brutto ->netto
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Long"

    > Tak zasadniczo pobieznie to mniej wiecej netto=2/3 brutto :D

    wejdz np na http://www.ci.pwr.wroc.pl/~wilczek/
    i tam jest kalkulator pokazujący jak z danych zarobkow brutto przechodzi sie
    na netto. Zobaczysz od czego to zależy i jak to się kształtuje w czasie,
    gdyż przy większych kwotach brutto przejście na netto zmieni sie w trakcie
    roku
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-01-02 10:47:35
    Od: "Long" <a...@g...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

> [...]
    > gdyż przy większych kwotach brutto przejście na netto zmieni sie w trakcie

    Dzieki!
    Ale ja mialem na mysli takie szacunkowe wyliczenie na szybko - bez
    uwzglediennia zmiany progow podatkowych.