PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak wieści od pracownika › Re: Brak wieści od pracownika
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak wieści od pracownika
    Date: Tue, 13 Feb 2007 19:47:11 +0000 (UTC)

    " Nixe" <n...@f...pl> wrote in news:eqstl7$14p1$1@news.mm.pl:

    > Co w takim przypadku mogę/powinnam zrobić? Uznałam, że jeśli do końca
    > tego tygodnia nie dostanę żadnej informacji od pracownika, to po
    > prostu wyślę mu listem ZPO wypowiedzenie umowy i po ptakach. Ale czy

    nie wypowiedzenie, tylko rozwiaz umowe bez wypowiedzenia ze wzgledu
    na ciezkie naruszenie obowiazkowe pracownicych - przeciez nie bylo
    tej osoby od dwoch tygodni w pracy;

    > pracownikowi nie przysługuje jakiś "okres ochronny" na wypadek, gdyby
    > coś mu się stało i nie był w stanie powiadomić pracodawcy (nie wiem,
    > jakiś pobyt w szpitalu itp.)? Jeśli tak, to ile ma czasu na takie

    przeciez zawsze moze pojsc do sadu pracy i udowodnic, ze byl np. w
    szpitalu i nie mogl przeslac kolejnego zwolnienia; poza tym ZTCW, to
    szpital sam powiadamia ZUS, ze dana osoba przebywa w szpitalu;

    > powiadomienie? Co w sytuacji, gdy list z wypowiedzeniem umowy wróci
    > jako nieodebrany?

    na grupie bylo wielokrotnie pisane, ze wazny jest moment w ktorym Twoj
    pracownik ma mozliwosc zapoznania sie z oswiadczeniem pracodawcy;
    ciekawe co sie jednak stanie, gdy osoba ta nie jest juz zameldowana
    pod podanym adresem? czyzby mial ubezpieczenie i byl przy tym bardzo
    szczesliwy?

    pzdrv;
    adas;