PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
  • Data: 2002-06-17 08:01:04
    Temat: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Pollak napisał:

    > No proszę, idealny dowód na moje tezy. Nie umie dostrzec nielogiczności,
    > demagogii, wybiórczego podawania faktów, które niczego nie dowodzą, unikania
    > merytorycznej dyskusji ("nie znam statystyk"), odpowiadania obok argumentów
    > (PIT a matura), ale uważa, że facet świetnie gada, więc idzie na niego
    > głosować.

    Uważam to za wielki sukces, że ktoś odniósł się do tego, co napisałem.
    Wiekszość polityków dostaje głosy za to jak wygląda i jak mówi. Co
    mówi, nie ma większego znaczenia. Także dla tych, którzy Twoim zdaniem
    potrafią "lepiej" wybrać. Nie ma więc powodu, by dawać im większe
    uprawnienia i płacić za ich weryfikację.

    Dogbert