PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "konopia" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Wed, 29 May 2002 13:12:28 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pj145.czestochowa.sdi.tpnet.pl

    Mam nadzieje, ze dostaniesz kiedys w dupe od zycia to zrozumiesz o co
    chodzi....
    Ale coz tak zarozumialy ekstremista zapewne odpowie, ze to nie mozliwe.
    I wlasnie o to chodzi. Masz dobrze, to miej. Nie odbieraj tylko innym
    prawa do godnego zycia. Bo wybacz stary ale takie prawo ma nawet
    mrowka w zoo.
    Wedlug Ciebie w chwili obecnej obowiazuja na swiecie prawa dzungli:
    przezyje najsilniejszy. Nie wiem czy wiesz ale takie myslenie bylo gdzies
    na etapie epoki kamienia lupanego.

    Nie pozdrawiam, ale mam nadzieje ze kiedys poznam, bo zastanawia mnie
    jak wyglada taki czlowiek(?) jak Ty.