PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    From: "konopia" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (dłuuuuuuugie)
    Date: Tue, 28 May 2002 21:19:29 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pj145.czestochowa.sdi.tpnet.pl

    > Wiesz... ten zapis powstał X lat temu, i dotyczył zupełnie innej sytuacji.
    > Teraz niestety zaczął stanowić usprawiedliwienie dla leni, którym nie chce
    > się zadbać o pisownię.

    Tiaaa, ale pozwolisz, ze ja nadal bede pisal bez ogonkow, moge? Bo widzisz
    troszke dziwnie wygladaja u mnie na monitorze rozne znaczki zamiast liter
    przez co niestety wielokrotnie zmuszony jestem domyslac sie o co chodzi. Mam
    tu rowniez na uwadze wszystkich grupowiczow spoza naszych granic, ktorzy
    niestety maja podobne problemy z czytaniem takich postow.
    Po drugie...... Do wszystkich zasad tak sie odnosisz? Wszystkie przykazania,
    regulaminy itd. W ten sposob znajdujesz wytlumaczenie faktu, iz nie masz
    zamiaru sie do nich stosowac?
    Co do ortografii... Calkowicie sie zgadzam. No ale coz, nikt nie jest
    doskonaly.
    Cale szczescie ze w wyslawianiu sie nie ma takich problemow :)

    > Znam i współpracuję z człowiekiem, który mając już dyplom inżyniera,
    > postanowił się dokształcić i zostać specjalistą w zakresie marketingu
    > terotorialnego, kierunku który pojawił się w Polsce stosunkowo niedawno.
    Nie
    > mógł znaleźć pracy w swoim wcześniejszym zawodzie, więc wyszukał sobie
    inny
    > i to on wyszedł pracy naprzeciwko, zamiast narzekać, że jest za stary na
    > znalezienie zatrudnienia. Nie wiem ile konkretnie ma lat, gdyż nie pytałem
    > go o to wprost, ale z pewnością znacząco więcej niż wymieniona przez
    Ciebie
    > granica 35 lat. Cenię go bardzo wysoko za to, że nie poddał się ogólnemu
    > pesymizmowi i całkiem nieźle poradził nie będąc już "pięknym i młodym"
    (jest
    > żywym przykładem, że jest to możliwe). Wiele osób na tej grupie spisałoby
    go
    > zapewne na straty.

    No prosze!
    Ale jak to zostalo powiedziane juz tutaj jak ktos jest fizykiem kwantowym,
    to troszke
    ciezko mu bedzie znalezc prace w naszym kraju, z drugiej strony z
    przekwalifikowaniem
    sie nie ma wiekszych problemow, bo wiedze to on ma, musi tylko ja tylko
    uzupelnic

    Moj na przyklad nauczyciel informatyki ze szkoly sredniej zmienia prace
    srednio co
    dwa-trzy lata (ma okolo 50) i za kazdym razem musi sie doksztalcic, za co go
    szczerze
    podziwiam. Ale to sa niestety tylko wyjatki :(.

    Serdecznie pozdrawiam
    (za wszelkie bledy ort. przepraszam nie sa przejawem lekcewazenia
    rozmowcy, ale zwyklym szybkim pisaniem na klawiaturze, bo rozumiem,
    ze ktos moze miec pretensje ze zamiast o z kreska dal u ale jak ktos zamiast
    ch pisze h to rownie dobrze moze to byc zwykla lierowka, w tym przypadku
    zgbienie literki :)