PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
    From: "Adam F." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Date: Tue, 28 May 2002 21:21:06 +0200

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
    news:3CF3D5C9.90606@wp.pl...

    > Satyra służy zabawnemu opisowi zdarzeń głupawych, ale prawdziwych.

    Owszem, ale w sposób groteskowy i wyolbrzymiony.

> [...]
    > trzeba by się powiesić. Niestety, Dilbert i jego piękny to postacie jak
    > najbardziej prawdziwe - i to jest dopiero smutne. Znam dyrektora, który
    > zawinszował sobie pełny dostęp do wszystkiego w firmie na poziomie
    > admina - może mieszać w oprogramowaniu księgowym, serwerze poczty -
    > gdzie zechce. Rzecz w tym, że nie ma o tych sprawach pojęcia, ale ma
    > potrzebę kontroli absolutnej. Boss Dilbiego to przy nim wzór cnót
    > wszelakich i ucieleśnionego rozsądku.
    > Pewnie, że jak chce, to może, tylko po co? Sam płaci za naprawianie
    > tego, co zepsuje, a że się towar spóźni, albo dojdzie nie taki?

    Oczywiście, że bym nie chciał.
    Nie odnośmy jednak jednostkowych przypadków do ogółu.
    Ja sam znam kilku bardzo rozsądnych ludzi na stanowiskach kierowniczych (i
    nie mają oni łatwego życia).
    Moim skromnym zdaniem, zarówno wśród szeregowych pracowników jak i osób na
    stanowiskach kierowniczych, najczęściej brakuje zwykłego zdroworozsądkowego
    myślenia.

    Pozdrawiam
    Adam