PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy › Re: Brak pracy
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy
    Date: Mon, 1 May 2006 15:55:38 +0200

    On 2006-05-01 00:35:57 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> said:

    > Tych akcjonariuszy. Oni się spodziewają zysków, a nie strat.

    :) O słodka naiwności... Polacy, będący właścicielami państwowych firm,
    też podziewali się, że "Polska będzie rosła w siłę..." Jaki wpływ ma
    rozproszony akcjonariat na działania zarządu?

    > Czy ktoś Ci kiedyś powiedział, że generalizowanie jest najprostszym sposobem
    > na przegranie jakiejkolwiek dyskusji? Owszem *są* takie firmy. Haczyk jednak
    > tkwi w tym, żebyś udowodnił, że to *norma*, a nie że to są wyjątki. Bo ja
    > jednak obstawiam że bardziej to drugie. A tiwi nie oglądam, więc nie mam za
    > bardzo w co wierzyć.

    Obstawiasz "to drugie"? OK. Haczyk w tym, żebyś udowodnił, że to
    *norma*. Natomiast dykusja dla mnie to nie gra, którą się wygrywa lub
    nie. To wymiana poglądów. Do mnie poglądy innych niekiedy trafiają,
    potwierdzają je fakty i zaczynam wiedzieć więcej, lepiej się
    orientować. Też tak postępuj.

    camel[OT]