PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy › Re: Brak pracy
  • Data: 2006-04-27 15:24:48
    Temat: Re: Brak pracy
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e2qh1e$frt$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > Natomiast oni by chciali kokosy za darmo. Dać niewiele, wziąć dużo.

    Człowieku, czy Ty choć jeden post z poprzedniego wątku o zarobkach
    przeczytałeś ze zrozumieniem??
    Z czego wnioskujesz, że ktoś chce dać niewiele_dobremu_pracownikowi?
    Jest wręcz przeciwnie - dobremu bardzo chętnie płaci się dużo.
    Po to, żeby go nie stracić ale i po to, by w ten sposób okazać mu swoje
    uznanie dla jego pracy.

    Jeśli z kolei ktoś jest słaby, to siłą rzeczy dostaje mało.
    Problem jednak leży w tym, że masa ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego,
    że_są_słabi.
    Mają natomiast wysokie mniemanie o sobie i to wszystko.
    Odnoszę niejakie wrażenie, że należysz do grona takich osób.

    > Nie dziwię się, że maja problemy ze znalezieniem pracownikow.

    A ta bzdura skąd Ci przyszła do głowy?
    Ja nie mam problemu ze znalezieniem pracowników.
    Jest wręcz przeciwnie.

    --
    Nixe