PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak dochodu (obrotu) a odliczanie VATu › Re: Brak dochodu (obrotu) a odliczanie VATu
    From: klajus <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak dochodu (obrotu) a odliczanie VATu
    Date: Sun, 14 Mar 2004 10:53:25 +0000 (UTC)

    grooby wrote :

    > Jak jest z tym wrzucaniem "wszystkego" w koszta? Chodzi o Vat`owcow.
    > Tzn. zalozylem firme - zarejestrowalem itp. no to na starcie kazdy ma jakies
    > koszty (inwestycje) - jedni wieksze(samochod, sprzet, wynajem etc.) inni
    > mniejsze. No i co z tym vatem? Jakie sa granice odliczania, no i od czego tu
    > odliczac, zakladajac, ze na poczatku nie mam zadnego dochodu (obrotu), badz
    > jest on minimalny??
    > Mozna w pewnych przypadkach zarabiac na samych
    > kosztach?? Pol Polski nie ma dochodu, ale zyje kosztami?? Czyzby EUREKA
    > !?!?!

    Na koszty trzeba mieć pieniądze, przykładem może być samochód. US zwraca Ci
    vat czyli 22 % . Skąd weźmiesz pozostałe 78 aby zapłacić za ten samochód
    jeżeli nic nie robisz i nie masz rezerwy. Czym zapłacisz za następne koszty?

    --
    Tomasz Mazur
    *Jest taki facet, Greg Orson Ogle. On wie prawie wszystko. *