PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoga za nogi › Re: Boga za nogi
    From: "boku" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Boga za nogi
    Date: Mon, 13 Sep 2004 15:42:09 +0200

    > Opowiem wam moja ciekawa historie...
    > Pracowalem 4 lata u takich ciptakow ze glowa boli. Dniami siedzialem na
    > dupie i nic nie robilem. Zawód: informatyk. Bliscy nazywaja mnie
    nawiedzonym
    > geniuszem.

    sam pewnie o sobie tez tak myslisz ;)

    >Pewnego wiec dnia pomyslalem sobie... a moze zmienic robote ?
    > Napisalem jedno jedyne CV na 4 strony ze zdjeciem, bajery itd i wyslalem
    do
    > jednej jedynej firmy w mojej miejscowosci ktora uwazalem za taka ktora
    godna
    > jest mnie przyjac pod swoj dach.

    skromnosc ;)

    > Nastepnego dnia zadzwonil telefon, garnitur rozmowa, zaoferowali mi
    klepanie
    > w PHP + bazy MS SQL 2000, JAVA itd.

    i pewnie w kazdej tej dziedzinie jestes mastaha ;) ?

    > Powiedzialem dajcie mi spokoj, mierze
    > nieco wyzej.

    tzn ? serwis? admin linuksa? khe khe

    >Zadzwonili znowu po 3 dniach, poszedlem zgodzilem sie na
    > 4-cyfrowe wynagrodzenie i teraz siedze sobie w pracy, rano az chce sie
    > wstawac, rowerkiem blisko bo 2 kilometry, nikt mnie nie goni specjalnie z
    > robota, 8 godzin nigdy dluzej, robie fajne ciekawe rzeczy, z firmy mamy
    > darmowe wycieszki, talony, na swieta prezenty. Ze szkoleniami problem, z
    > awansem raczej tez, ale generalnie udalo mi sie.

    naprawde ci sie udalo nawet jesli to 1000 brutto.
    ja bym nie zatrudnil kogos takiego za 500 brutto.

    >Specjalnie nie szukalem a
    > mam robote z ktorej jestem zadowolony, oni ze mnie ja z nich i jest super.
    > Dodam ze studiow jeszcze mi sie nie udalo skonczyc.

    to tym bardziej

    > Pozdrawiam i zycze wszystkim by i wam sie tak powiodlo (ehhh...
    przynajmniej
    > raz w zyciu ku*wa)

    moze mierzymy wyzej ;)

    ps. dla malkontentow ktorzy okrzykna mnie frustratem -

    1. frustracja nie wyklucza mozliwosci dyskusji
    2. nie jestem frustratem :)