PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Date: Wed, 13 Sep 2006 21:11:03 +0200

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:sfne9ujzcda0$.x372qduc4x6y$.dlg@40tude.net...

    > problemem lewiatanu jest to ze chce socjalizm dla pracodawcow. Jestem za
    > liberalnym rynkiem pracy, ale nie jest on mozliwy skoro budzet placi za
    > nauke, ochrone zdrowia itd kazdemu. Czy student by rozdawal ulotki za 100
    > zl dziennie kiedy musialby placic za studia?

    Jakimś dziwnym zbiegiem okoliczność większość tu piszących
    pracodawców jakby nie zdawała sobie sprawy z kosztów innych ludzi.
    Wydaje im sie że wszyscy są tylko zdrowi, manna z nieba leci,
    kadry wyuczonych i wyszkolonych sie po prostu rodzi, niema ani
    zimy ani lata, każdy w momencie narodzin ma przydzielony limit
    żywność, energii (prądu), węgla, wody, mieszkanie, za darmo.
    Tylko ONI wielcy, wspaniali za wszystko muszą płacić.
    Ich rodzice, dzieci nie potrzebują żadnej opieki i z niej nie korzystają!!
    A jak już to ich na to stać, tak wiec na co im ZUSy, KRUSy , i darmowe
    szkoły i opieki zdrowotne, policje też maja swoją i drogi asfaltowe.

    Józek

    Ps.Napiszcie że wasz pomysł jest do D....., że brak zbytu,
    że konkurencja, ................