PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Fri, 23 Nov 2007 12:18:17 +0000

    On Fri, 23 Nov 2007 09:39:53 +0100, Any User wrote:

    >Nic dodać, nic ująć.
    >
    >btw. M.in. z tego właśnie powodu nie chodzę do teatru :)

    Po powierzchownej analizie całokształtu Twych wypowiedzi śmiem
    twierdzić, iż powód jest zgoła inny. Poza tym coś mi się zdaje, że
    ostatnio byłeś w teatrze na sztuce, na którą zgarnięto Cię stadnie
    jeszcze w podstawówce.
    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale np. w Zielonej Górze bilety kosztują coś
    koło 15 zł na większość przedstawień, także za miło spędzony wieczór
    zapłacisz w porywach te 3-4 dychy. W Warszawie ceny są kilkakrotnie
    wyższe (i w innych miastach, w Twoim, pewnie też), ale nie sądzę by
    kierownik w renomowanej firmie, gdzie wszyscy chodzą w garniturach,
    raz na ruski rok nie mógł sobie pozwolić na wyjście do teatru ze swoją
    parterką/partnerem. Aha, garnituru raczej nie musisz zakładać (zależy
    od teatru i sztuki). Ja mimo że czasem w szczycie swego buractwa
    przyłaziłem w sandałach i bluzce na krótki rękaw i tak nie wyglądałem
    najgorzej.

    --
    pozdrawiam
    Bremse