PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2007-11-24 11:26:57
    Temat: Re: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Mich@l wrote:

    > Chyba wypranym. Wyprasowany to już dwa stopnie wyżej :D

    Mi sie udalo raz przyjsc na rozmowe kwalifikacyjna (branza finansowa)
    ubrana jakies piec-szesc stopni wyzej niz nalezalo, ale to bylo z powodu
    malej znajomosci miejscowej kultury w nowym miejscu :D. Nie zaszkodzilo
    mi, ale chyba tylko dlatego, ze ludzie byli obyci z takimi nowymi
    przybyszami ze sformalizowanego swiata.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia