PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biorę zabawki, idę na swoje podwórko (pytanie o koszty w Sądzie Pracy)

  • 11. Data: 2005-04-21 13:49:19
    Temat: Re: Biorę zabawki, idę na swoje podwórko (pytanie o koszty w Sądzie Pracy)
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opspk4fad6z2c1mg@blaster...

    > Bista grał w Vabanku?

    Tak. Tylko w jednej scenie (w jedynce). Tego oszukanego gościa co wpadł do banku
    Kramera z pistoletem. On też tak wykrzykiwał...:-)
    yamma

  • 12. Data: 2005-04-21 14:22:11
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "bca" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pytałam 2 razy jak liczyć koszty w sądzie pracy.
    > (Jestem byłym pracownikiem, sąd zobowiązał mnie do policzenia jakie koszty
    > poniosłam w związku z postępowaniem sądowym.)
    > Nikt mi nie odpowiedział. A termin jest 7 dniowy.
    >
    > Ja, jak wiem to odpowiadam.
    > A tu nic. Mi nikt nie pomógł.
    > DARMOZJADY, DEMAGODZY, LENIWCE, SAMOLUBY, EGOIŚCI !!!
    > Zabieram zabawki, idę do swojej piaskownicy.

    kolego, przecież Sąd wyraźnie powiedział co masz policzyć!
    Koszty jakie poniosłeś ze sprawą.
    Czy to takie trudne policzyc i dodać:
    - koszt pisania pism (pozwu czy odpowiedzi na pozew),
    - koszt wysłania (znaczki, polecony itp.),
    - koszty dojazdu do Sądu,
    - utrata zarobku ( jeżeli pracujesz),
    - jeżeli zdarłes zelówki chodząc do Sądu ( koszt naprawy) ;)
    itp.

    Pozdrawiam
    michał