PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "chlodny_" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 15:19:12 +0200

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bb5smu$ve$1@news.onet.pl...
    > Witam wszystkich.
    > A ta jedna osoba - mimo ze umie naprawde nieduzo (choc to i tak
    > dobrze ze cos w ogóle) ma wymagania: 2500zl netto, telefon
    > komórkowy.
    >
    > No cóz... ludziom sie chyba w d.... poprzewracalo.
    > Uczyc sie nie chce, studia sie zlewa, nic sie nie umie a kase sie
    > chce trzepac. Eeeeehhhh... szkoda gadac.
    > --
    > FX
    > f...@p...onet.pl

    witam,

    mam paru znajomych na studiach informatycznych ktorzy koncza w tym roku
    uczelnie
    i z rozmow oraz obserwacji moge powiedziec ze generalnie studenci dziela sie
    na 2 grupy

    1 - to osoby ktore poszly na informe, bo nie wiedzialy co ze soba zrobic,
    zaliczaja wszystko
    po lebkach, slizgaja sie z roku na rok, ostro imprezuja, wyrywaja laski i
    chleja na umor,
    zas po studiach nie widzac perspektyw dla siebie wyjezdzaja za granice
    pracowac w knajpach

    2 - to osoby ktore poszly na studia z powolania, siedza od switu do
    zmierzchu przed kompem,
    wszystkie projekty zaliczaja na 5, wygrywaja roznego rodzaju konkursy,
    jednym slowem wymiataja,
    oni znaja swoja wartosc, a po studiach z braku perspektyw wyjezdzaja na
    staze do niemiec, indii, japoni etc.

    chlodny_