PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 14:25:41 +0200

    DOS

    > 100% racji. Tez skonczylam studia i sorry, ale to co sie tam dzialo ,
    > zupelnie nie odpowiada temu czego oczekuja od nas pracodawcy... A
    skonczylam
    > Politechnike Warszawska...

    Powiem tak.
    Pracuje z facetem, który 4 lata temu skonczył geografię, a na studiach nie
    miał _w_ogole_ zajęć z informatyki. Jednak koncząc je świetnie znał SQL,
    VB, C++ i zabierał się za JAVĘ .
    Jeżeli ktoś kończy informatykę i żali się że nie ma pojęcia SQL-u "bo nie
    było w programie" to znaczy, że go po prostu informatyka nie interesuje.....
    Pozdrawiam
    Paweł