PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "Vetch" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 08:58:27 +0200

    Hej !

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał
    > [...]
    > No cóz... ludziom sie chyba w d.... poprzewracalo.
    > Uczyc sie nie chce, studia sie zlewa, nic sie nie umie a kase sie
    > chce trzepac. Eeeeehhhh... szkoda gadac.

    Co z tego, że chce mi się uczyć i lubię to co robię ?
    Solidnych pracodawców jeszcze nie spotkałem. Połowa
    tych "biznesmenów" w zachodniopomorskim to hohsztaplerzy,
    szukający jelenia do budowy systemów C/S wartych 100000$,
    za 1000zł miesięcznie.
    "Pracodawcy" mają potencjalnych pracowników za debili.
    Nie szanuje się ani solidnie wykonanej pracy, ani pracownika
    szukając najtańszych rozwiązań, często kosztem jakości produktu,
    przy okazji nabijając klientów "w butelkę".
    Może napływ konkurencji z UE, sprawi, że polskie firemki
    oszustów i złodziei odejdą w niepamięć.

    --
    Pozdrówka
    Vetch