PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobotna młodzież

  • 31. Data: 2002-01-23 08:05:24
    Temat: Re: Bezrobotna młodzież
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Ale jednoczesnie NIE MOGA zostac obnizone obciazenia zwiazane z
    > utrzymywaniem ludzi, ktorzy swoje aktualne zeby musza moczyc na noc w
    > szklance z woda... Oni tego nie rozumieja/nie chca zrozumiec - a my za
    > kilkanascie/dziesiat lat zasilimy ich szeregi i tez nie bedziemy tego
    > rozumieli/chcieli zrozumiec...

    OK zgadza sie,a zgadnij w jakim kraju obnizenie kilka lat temu podatkow od
    osob prawnych przynioslo juz w nastepnym roku zwiekszony wplyw srodkow z
    tego tytulu?
    Obnizenie podatkow nie oznacza automatycznego spadku wplywow. Przeciez to
    nie funkcja liniowa. A my juz dawno przekroczylismy granice w ktorej ich
    wzrost powoduje automatycznie powiekszenie dochodow budzetu.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2002-01-23 08:05:27
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl>

    [ciach]

  • 33. Data: 2002-01-23 08:12:23
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl>

    noo ekstra autluk wyslal mi to 3 razy ....

  • 34. Data: 2002-01-23 08:15:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2002 09:04:44 +0100, "cloud" <t...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Nie wiem czy Twoje obliczenia sa bledne, moze troche zawyzyles to ile nas
    >emeryci kosztuja (chyba nie az tyle) oraz zapomniales o czyms takim jak ZUS.
    >Budzet doklada do ZUSu a nie daje 100% gotowki na jego dzialalnosc. W koncu
    >place podatki i do tego ZUS (co ciekawe ZUS jest wyzszy i to znacznie) Gdyby
    >emeryci kosztowali budzet 108 mld, to to panstwo przestaloby juz
    >funkcjonowac....

    Napisałem, że nie wszystko to idzie z budżetu, ale daje pewne pojęcie o tym,
    jakimi pieniędzmi obraca ZUS.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 35. Data: 2002-01-23 10:49:08
    Od: kingram <k...@g...net>

    cloud wrote:

    > noo ekstra autluk wyslal mi to 3 razy ....

    ;o)
    Widocznie jako "ynteligentny" czytnik chcial to za Ciebie
    zaakcentowac...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 36. Data: 2002-01-23 18:00:12
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Wed, 23 Jan 2002 00:35:42 +0100, kingram <k...@g...net> wrote:

    [ciach...]
    >A mozna mnicha? (Sie napic ma sie rozumiec - chrzaknal Prosiaczek)
    >Ciekaw jestem czyj budzet w ten sposob ratuje... ;o)
    Nie mozna, tylko polska wodke(moze i piwo) ale najlepiej w kraju no i
    oczywiscie z akcyza.

    Pzdr
    Limfo