PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotna młodzież › Re: Bezrobotna młodzież
    From: "cloud" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobotna młodzież
    Date: Tue, 22 Jan 2002 17:16:28 +0100

    [ciach]

    czyli podsumowujac, nalezy utrzymywac ale nie moj problem za co....
    Prosze sie zastanowic skad brac pieniadze, emeryci to tylko garska pieniedzy
    w wydatkach budzetu. Prosze rowniez zwrocic uwage na to od czego zaczal sie
    ten watek. Panstwo stworzylo system w ktorym pracodawca woli zatrudnic
    emeryta bo nie musi placic ZUSu. Ja nie twierdze ze nalezy zwolnic emeryta,
    ja tylko uwazam ze nalezy obnizyc ZUS. Prosze nie przypisywac mi nie moich
    opinii, nie ja zmarnotrawilem ich prace i pieniadze jakie oddali panstwu a
    ludzie ktorzy sa za to odpowiedzialni aktualnie rzadza tym krajem. Wybrani
    zreszta w duzej czesci przez samych emerytow....
    Niech Pan poda jakis sposob rozwiazania aktualnej sytuacji, latwo jest pisac
    o tym jak powinnismy sie zachowywac, ja tez chcialbym zeby wszystkim zylo
    sie znacznie lepiej tylko prosze powiedziac jak? Ja tylko stwierdzam, ze
    jesli bedzie tak jak do tej pory, czarno widze emeryture moich rodzicow a
    swoja jeszcze bardziej....
    Ciagle powtarzam Panu jedna rzecz - beda pieniadze dla emerytow, wtedy gdy
    beda ludzie placacy podatki, im ich bedzie wiecej tym dochody beda wieksze.
    Tyle ze zamiast ich przybyac pracy jest coraz mniej i z poziomem bezrobocia
    zblizamy sie do krajow Am. Lacinskiej. Pan ciagle wspomina o skutkach a ja o
    przyczynach.

    Pzdr