PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    From: "-->exit<--" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Date: Wed, 13 Aug 2003 17:45:46 +0200

    Lia pod wpływem używek napisał/a co następuje:
    .

    > No widisz, i w kazdym przypadku nalezy dostowac medium przekazu do
    > targetu. Stad moje pytanie o to gdzie zamieszczono ogloszenie, bo
    > nieforunnie dobrane medium moze byc przyczyna braku odzewu.

    od targetu lepiej brzmi grupa docelowa - ale rozumiem ze czesto uzywasz tego
    slowa w pracy:-)

    > To mniej wiecej taki sam problem jak opisany powyzej.
    > Nie ma sensu wszystkigo wszedzie publikowac, wystarczy dobrze wybrac
    > miejce publikacji ogloszenia.

    to racja

    > Wiesz, ja zaczelam pracowac w drugiej klasie liceum. Jak konczyłam
    > studia majac 24 lata miałam 8 lat doswiadczenia zawodowego. I to nie
    > przy sprzedazy lodów czy gazety na skrzyzowaniu. Tak mi sie fuksnęło
    > w zyciu :) I teraz szczesliwie mam taka sytuacje, ze za nic nie
    > poszlabym do pracy za 800 zł brutto (sczzesliwie moge sobie na taki
    > luksus wybrzydzania pozwolic) ani nie zatrudnilabym sie jako
    > akwizytor ( bo wiem ze sie do tego kompletnie nie nadaje, szkoda
    > mojego czasu, nerwów, i oszukiwania firmy, ze bede na tym stanowisku
    > swietna).

    ja tez juz w szkole sredniej pracowalem a pracujac studiowalem zaocznie:-))
    i teraz tez nie poszedl bym do pracy za 8000 brutto:-)))
    I jakos nigdy nie mialem problemow ze znalezieniem pracy..moze tez
    szczescie.

    > Nikogo do pracy nie zmusisz... i dobrze. Pracy trezba chciec, zeby ją
    > potem szanowac :)

    exit