PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Date: Wed, 13 Aug 2003 17:29:57 +0200

    Dnia 2003-08-13 17:19:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *-->exit<--* skreślił te oto słowa:

    > to co innego.Za powazne stanowisko na drobne ogloszenie,80% szuka przez head
    > hunterow.

    No widisz, i w kazdym przypadku nalezy dostowac medium przekazu do targetu.
    Stad moje pytanie o to gdzie zamieszczono ogloszenie, bo nieforunnie
    dobrane medium moze byc przyczyna braku odzewu.

    > Oj,nie badz taka zgryzliwa.Wiekszosc ogloszen jaka ukazuje sie w necie nia
    > trafia do wydan ,,papierowych,,.

    To mniej wiecej taki sam problem jak opisany powyzej.
    Nie ma sensu wszystkigo wszedzie publikowac, wystarczy dobrze wybrac miejce
    publikacji ogloszenia.

    > Pracuje od 6 lat w branzy IT/Telecom w sprzedazy.Jestem juz na wysokim
    > stanowisku i na moje nieszczescie wyemigrowalem z gdanska do warszawy na 5
    > dni w tygodniu ale jak pamietam kiedy zaczynalem kariere,pracowalem w FMCG i
    > chodzilem na piechotke,tramwajem,pociagiem od firmy do firmy zbierajac
    > zamowienia bez podstawy pensji bez zadnych swiadczen ale wazna byla praca
    > za jakiekolwiek pieniadze.Nie wiem ale jakos sam sobie nie moglem spojrzec w
    > oczy aby pomyslec nad pojsciem na zasilek.

    Wiesz, ja zaczelam pracowac w drugiej klasie liceum. Jak konczyłam studia
    majac 24 lata miałam 8 lat doswiadczenia zawodowego. I to nie przy
    sprzedazy lodów czy gazety na skrzyzowaniu. Tak mi sie fuksnęło w zyciu :)
    I teraz szczesliwie mam taka sytuacje, ze za nic nie poszlabym do pracy za
    800 zł brutto (sczzesliwie moge sobie na taki luksus wybrzydzania pozwolic)
    ani nie zatrudnilabym sie jako akwizytor ( bo wiem ze sie do tego
    kompletnie nie nadaje, szkoda mojego czasu, nerwów, i oszukiwania firmy, ze
    bede na tym stanowisku swietna).

    Sytuacja wygląda tak, ze wakaty są, tyle ze czasem warunki sa takie, ze
    mało kto sie zdecyduje. Jedni sie nie zdecydują, bo np bedac po studiach
    nie wierza, ze nic lepszego chwilowo moga nei dostac, inni sie nie
    zdecydują, bo wolą powalczyc o przetrwanie w szarej strefie.

    Nikogo do pracy nie zmusisz... i dobrze. Pracy trezba chciec, zeby ją potem
    szanowac :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102