PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezpłatny... pomocy

  • 1. Data: 2004-12-30 20:55:09
    Temat: Bezpłatny... pomocy
    Od: "Kamila" <k...@a...pl>

    Witam!
    Może ktoś się orientuje, czy mi jako studentce pracującej na 0,75 etatu
    pracodawca może odmówić udzielenia urlopu bezpłatengo szkolenego. Do tej pory
    nie miałam z tym problemów. Zawsze udzielano mi takiego urlopu. Teraz
    pracodawca robi problemy.
    Zaznaczam, że chodzi o urlop bezpłatny szkolny (!)

    Będę wdzięczna za pomoc

    Szczęśliwego Nowego Roku

  • 2. Data: 2004-12-30 22:22:03
    Temat: Re: Bezpłatny... pomocy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kamila" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Teraz
    > pracodawca robi problemy.
    > Zaznaczam, że chodzi o urlop bezpłatny szkolny (!)

    Szkoda, że nie napisałaś, czy zostałaś skierowana przez pracodawcę na
    studia, a jeżeli studiujesz bez skierowania, czy między Tobą a
    pracodawcą została zawarta umowa określająca wzajemne zobowiązania w
    związku z Twoimi studiami.
    Jeżeli brak skierowania i jakiejkolwiek umowy określającej
    zobowiązania pracodawcy z związku z Twoją nauką, to wnioskujesz o
    udzielenie urlopu bezpłatnego (art. 174 Kodeksu pracy), a pracodawca
    może go udzielić, ale nie musi.

    wa