PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile bylo godzin w grudniu?

  • 1. Data: 2004-12-30 12:37:10
    Temat: Ile bylo godzin w grudniu?
    Od: PZ <p...@m...com>

    Witam

    Dostalem pensje za grudzien i ni cholery nie moge dojsc jak ja policzyli;)
    Weglug mnie w grudniu bylo 176 godzin pracy, tak?
    Ja przepracuje 184, wiec powinienem dostac eksra za nadgodziny, a tu
    zonk na koncie:(
    Czy pracowawca wyplacajac wczesniej (w grudniu za grudzien) mogl sobie
    nie policzyc tych godzin, ktorych jeszcze nie przepracowalem?

    Czy kalkulator wynagrodzen na praca.gazeta.pl dziala poprawnie?

    Pracuje na umowe o prace.

    Z gory dzieki
    PZ

  • 2. Data: 2004-12-30 21:09:40
    Temat: Re: Ile bylo godzin w grudniu?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia PZ
> [...]
    > sobie nie policzyc tych godzin, ktorych jeszcze nie przepracowalem?
    > Czy kalkulator wynagrodzen na praca.gazeta.pl dziala poprawnie?

    Moze. Nadgodziny /czas pracy/ mozna rozliczac w nastepnym miesiacu
    (przeciez nie wiadomo bedzie czy sa czy ich nie ma dopóki miesiac sie
    nie skonczy). Ale lepiej idz do kadr i sie upewnij jak jest w twojej
    firmie.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 3. Data: 2004-12-31 00:32:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 30 Dec 2004 13:37:10 +0100, PZ

    >Weglug mnie w grudniu bylo 176 godzin pracy, tak?
    >Ja przepracuje 184, wiec powinienem dostac eksra za nadgodziny, a tu
    >zonk na koncie:(

    Jeżeli przyjętym u pracodawcy okresem rozliczeniowym jest miesiąc, to
    masz rację.
    Ale jeżeli za święto przypadające w sobotę dostaniesz inny dzień
    wolny, to pracodawca ma rację.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded