PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez szans? › Re: Bez szans?
  • Data: 2004-02-25 10:31:14
    Temat: Re: Bez szans?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A czy jako osoby, które pewnie rekrutują - uważacie, że zdjęcie jest
    > nieodłącznym i potrzebnym elementem w CV ?
    > Czy nie wklejenie zdjęcia do CV też od razu dyskwalifikuje?

    Moim zdaniem (a uczestniczylem w kilku rekrutacjach jako "ekspert IT") w branzy
    IT zdjecie w CV jest niepotrzebne i irytujace. Najpierw licza sie umiejetnosci +
    dosw. Na ocene umiejetnosci interpersonalnych, wygladu i .... higieny osobistej
    (tak, tak!!!) przyjdzie czas, gdy ktos przejdzie przez 1sze sito.

    Oczywiscie, na stanowiskach reprezentacyjnych (obsluga klienta itp) priorytety
    beda inne.

    Odn higieny osobistej - nie moge nie poruszyc tego tematu - mocno zastanawia
    mnie, dlaczego niektorzy tradycyjna "luznosc ubioru" IT utozsamiaja z zwyklym
    niechlujstwem. Ubranie garnituru nie zwalnia od obowiazku umycia sia.
    Od wielu kandydatow po prostu smierdzi, a widok niemytych dawno wlosow
    przyprawia o torsje. Jesli ktos tak zaprezentowal sie na oficjalnym spotkaniu,
    to co pokaze, juz pracujac?

    pozdrawiam,

    glos