PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez szans? › Re: Bez szans?
    From: "Jarek" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bez szans?
    Date: Tue, 24 Feb 2004 22:15:51 +0100

    Hej
    faktycznie za mało informacji tam umiscileś
    jesli jestes inżynierem to może zrob swoje cv takze w formie
    prezentacji,żeby zwrocic uwage na siebie
    na twoim miejscu wysyłałbymtez cv w ciemno np do firm medycznych , zwróć
    uwge tez na to jak rozmawiasz i sie prezentujesz -pamietaj pierwsze wrażenie
    jest najważniejsze ! i najwazniejsze jest także to,żeby nie robić z siebie
    ofiary, wszyscy w firmach chca mieć pogodnych ludzi do rozwiazywania
    problemow i tak masz sie prezentowac, z doswiadczenia wiem ,ze kazde
    ogloszenie to koncert życzeń, a mówić im należy oczywiscie nie przeginajac
    to co chca usłyszeć tak jakbys od dziecka marzył o pracy w firmie X, mów
    płynnie swobodnie i patrz sie w oczy cały czas osobie z jaka rozmawiasz
    bo jezeli nie dasz sobie rady na rozmowie to mozesz nie dac rady np
    rozmawiajac z klientem ktorego też możesz widziec 1 raz, a najlepszy sposob
    to tak prowadzic rozmowe by przejac w niej inicjatywe, dlatego na kazda
    rozmowe trzeba isc z odrobionymi lekcjami co do stanowiska, plac zakresu
    obowiazkow i wiedziec co powiedziec dla osoby z HR jak zada kilka
    standartowo głupich pytan jak ? co pan chce robic za ok 5 lat lub dlaczego
    Pan zmienia prace !
    mozna o tym pisac godzinami ale popracuj nad swoim cv bo mas z atuty i tyle
    (no i nie łam sie)
    pozdr.
    Jarek